Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Droguri ati incercat?
Cafeneaua Itbox > Credinta si Spiritualitate > Societate
Pages: 1, 2, 3, 4
candyland
shi daca stii care iti sunt limitele, de ce trebuie sa te "robotizezi" in fiecare zii? Poti sa te opresti pentru 3 zile la rand fara nimic, nu tigari, nu alcoholl shi nu pastile sau weed?



in decoorsul anului asta am stat si o luna far sa iau nimic biggrin.gif ...si am facut asta pentru mine.... sa mi demostrez ca pot ....nu din alte motive...pur si simplu am spus.."luna asta fara"vicii" smile.gif ''.......si totul a fost ok... smile.gif
candyland
Mey taica, tu nu ai reusesti niciodata sa inveti "a controla drogul"...mey
Ceea ce inveti este "a te controla pe tine "
Poti invata sa iti controlezi simturile, vointa..., insa nu drogul taica!
Pfffffff copii mici si inocenti




mey marius in primul rand "a controla drogul" era o simpla metafora.....ma refeream la puterea fiecaruia de a se controla pe sine....in situatia consumului de droguri......am vrut doar sa folosesc un limbaj plastic :wink: ....scuza mi inocenta smile.gif
marius
(candyland)
in decoorsul anului asta am stat si o luna far sa iau nimic biggrin.gif ...si am facut asta pentru mine.... sa mi demostrez ca pot ....nu din alte motive...pur si simplu am spus.."luna asta fara"vicii" smile.gif ''.......si totul a fost ok... smile.gif

he heeee heee...... ce chestie....
Ai stat chiar si o luna????
Dar un an ai stat???
Dc trebuie sa "iti demonstrezi"??? Ai incertitudini???
Drogul deja e un viciu la tine?

Dc totusi dupa o luna fara sa iei nimic, te-ai reintors la vechiul obicei(viciu- cum spui tu) ???? Nu ai rezistat tentatiei, spune drept laugh.gif
candyland
he heeee heee...... ce chestie....
Ai stat chiar si o luna????
Dar un an ai stat???
Dc trebuie sa "iti demonstrezi"??? Ai incertitudini???
Drogul deja e un viciu la tine?

Dc totusi dupa o luna fara sa iei nimic, te-ai reintors la vechiul obicei(viciu- cum spui tu) ???? Nu ai rezistat tentatiei, spune drept




da am avut incertitudini......cred ca nu e nimic rau in asta ...e normal ca fiecare persoana sa fie nesigur odata in viata:)......si asta doar din cauza ideilor implementate ale romanilor"drogurile creaza dependenta"..."drogurile ucid"..etc.......eu am vazut ca nu e chiar asa.....Si nu am renuntat la droguri intrucat....imi place lumea pe care o creeaza .......mereu este ceva nou......si alt motiv ar fi acela ca pana acum consumul drogurilor nu mi a schimbat cu nimic viata...adica nu a avut consecinte... smile.gif
Sweety
(candyland)
da am avut incertitudini......cred ca nu e nimic rau in asta ...e normal ca fiecare persoana sa fie nesigur odata in viata:)......si asta doar din cauza ideilor implementate ale romanilor"drogurile creaza dependenta"..."drogurile ucid"..etc.......eu am vazut ca nu e chiar asa.....Si nu am renuntat la droguri intrucat....imi place lumea pe care o creeaza .......mereu este ceva nou......si alt motiv ar fi acela ca pana acum consumul drogurilor nu mi a schimbat cu nimic viata...adica nu a avut consecinte... smile.gif


hai zii si mie ce fel de droguri iei ce pill bagi in tine?

nu de alta sa iti arat viitorul :wink: consecintele nu le vezi rapid alea le vezi in timp mai nitel indelungat :roll: dar SIGUR
candyland
......iau love, joker, ferrary,puma.,butterfly...mai moolte biggrin.gif ........am moolti preteni care se drogheaza.....si intardevar efectele s au vazoot in timp(pierderi de memorie..,capacitate de concentrare scazuta..la nivel psihologic depresii frecvente....etc).......dar sunt genu de persoana care prefera sa traiasca momentool...

poate atunci cand se va ajunge acolo ma voi opri........who knows smile.gif
marius
(candyland)
da am avut incertitudini......cred ca nu e nimic rau in asta ...e normal ca fiecare persoana sa fie nesigur odata in viata:)......si asta doar din cauza ideilor implementate ale romanilor"drogurile creaza dependenta"..."drogurile ucid"..etc.......
Puiul meu, "lupta antidorg" nu s-a nascut in ro, iar ideile (cum le numesti tu) nu sunt idei ci o tentativa de solidaritate a celor rationali...., solidaritate pe care noi o numim si declaram "lupta" iar voi consumatorii o numiti "mentalitate implementata", idei....etc etc..
Si nu am renuntat la droguri intrucat....imi place lumea pe care o creeaza .......mereu este ceva nou.......

Asta reprezinta lasitatea cu care unii privesc la viata sau slabiciunea prin care ei vad "lumea" .....
si alt motiv ar fi acela ca pana acum consumul drogurilor nu mi a schimbat cu nimic viata...adica nu a avut consecinte...
Consecintele ...tu inca nu le vezi, iar de schimbat ti-a schimbat deja mentalitatea......

Sa ai succes intr-un ....sfarsit de drum.....
maybe
(marius)
......

Sa ai succes intr-un ....sfarsit de drum.....


wow, big
ce fraza cu dublu inteles ai tras aci :wink:
candyland
Puiul meu, "lupta antidorg" nu s-a nascut in ro, iar ideile (cum le numesti tu) nu sunt idei ci o tentativa de solidaritate a celor rationali...., solidaritate pe care noi o numim si declaram "lupta" iar voi consumatorii o numiti "mentalitate implementata", idei....etc etc..



hahaha......solidaritate....pentru cine???.....ce strategie folositi voi pentru succesul acestei "lupte"??.......ironia....dispretul pe care nu pierdeti nici o ocazie sa vi l manifestati la adresa consumatorilor........e trist.....e trist sa vad cum un om rational si matur......incearca sa mi arate ca drogurile nu sunt alegerea potrivita.....urandu mi succes "intr un sfarsit de drum" :cry:

gadeste te ca sfarsitul meu implica si sfarsitul unui episod din lupta ta antidrog .....sau mai bine spus esuarea unui proiect.......

poate ar fi mai bine sa descoperiti motivele care i au facut pe consumatori sa aleaga drogul...sa incercati sa i intelegeti....chiar daca vi se pare imposibil.....si sa le aratati ca inca exista alte modalitati de distractie....ce nu implica consecinte distrugatoare......poate numai atunci numarul consumatorilor de droguri va scadea.


:cry: :cry: :cry: :cry: .......pfff.....m ati dezamagit din nou.....voi oameni maturi..... :cry:
maybe
(candyland)
......dar sunt genu de persoana care prefera sa traiasca momentool...


ok, dincolo de postul meu anterior ...sfarsitul de drum.... (era doar un "joc" de cuvinte :oops: -care preluat de tine pare gafa, sorry pentru asta)

so, intrebare pentru tine: ce valoare are "momentool" de vreme ce e fortat?

as fi motivat mai degraba prin curiozitate, prin dorinta de integrare in grup, prin spaime/emotii firesti adolescentei, care te-nvalmasesc, pe care nu le poti stapani si pe care nu le spui acasa (parinti, frati mai mari, etc. etc. )

PS suntem chiar atata de maturi? :roll:
candyland
[quote]
Asta reprezinta lasitatea cu care unii privesc la viata sau slabiciunea prin care ei vad "lumea" .....
[/quote]




sa fiu oare lasa??hmmm....pei sa vedem.....pentru mine drogurile sunt ca niste bomboane....le iau ca imi plac....in nici un caz sa uit de probleme....sa fug de lume....de viata...chiar imi place viata....de asta ma si bucur de tot ce imi ofera smile.gif ........eo nu vad in droguri un refugiu....pur si simplu reprezinta inca o modalitate placuta de mi petrece timpul.
in cursul saptamanii ma trezesc in fiecare zi la 6 diminaezta sa merg la liceu....invat ,citesc....iar sfarsitul saptamanii il rezerv distactiei....e ca si cum as avea doua vieti fiecare cu frumusetea ei smile.gif smile.gif ...


[quote]so, intrebare pentru tine: ce valoare are "momentool" de vreme ce e fortat? [/quote]

iti voi raspunde printr o alta intrebare.....:daca ai afla acum ca esti diagnosticat cu cancer...ai urma un tratament???.....si daca te ai face bine....ai fi fericit???..........
dc?....."mometool a fost fortat si in cazul acesta......



[/quote]
maybe
sorry

sa fi bolnav nu e o alegere

sa treci de la curiozitate la dependenta, da
candyland
PS suntem chiar atata de maturi?



maturitatea implica intelepciune.....voi va comportatii ca niste adolescenti....aveti orgolii prostesti. :oops: ...si cum cineva are o conceptie diferita asupra vietii decat a voasta automat este gresita...va simtiti atacati.....of......vorbiti despre droguri da sunteti asa departe de lumea lor... :wink:
candyland
sa fi bolnav nu e o alegere....ai dreptate.....dar sa urmezi un tratament cred ca da... :wink: .....asta era ideea. mai bien astepti sa mori...sau sa se agravezi situatia nu?.....medicamentele forteaza momentool........ :wink:
Sweety
w00t?
tuffgirl
...cred ca daca citesti "momentool" de vreo cateva ori o sa fie "momentul" doamne ce inapoiata sunt :roll:
Aneisse
(candyland)
hahaha......solidaritate....pentru cine???.....ce strategie folositi voi pentru succesul acestei "lupte"??.......ironia....dispretul pe care nu pierdeti nici o ocazie sa vi l manifestati la adresa consumatorilor........e trist.....e trist sa vad cum un om rational si matur......incearca sa mi arate ca drogurile nu sunt alegerea potrivita.....urandu mi succes "intr un sfarsit de drum" :cry:

gadeste te ca sfarsitul meu implica si sfarsitul unui episod din lupta ta antidrog .....sau mai bine spus esuarea unui proiect.......

poate ar fi mai bine sa descoperiti motivele care i au facut pe consumatori sa aleaga drogul...sa incercati sa i intelegeti....chiar daca vi se pare imposibil.....si sa le aratati ca inca exista alte modalitati de distractie....ce nu implica consecinte distrugatoare......poate numai atunci numarul consumatorilor de droguri va scadea.


:cry: :cry: :cry: :cry: .......pfff.....m ati dezamagit din nou.....voi oameni maturi..... :cry:


Am preferat sa nu spun nimic pana acum fiindca stiu ca orice ti-ar spune oricine tu tot pe-a ta ai s-o tii.
Solidaritatea asta e intre parinti, frati , prieteni de consumatori de droguri care incearca sa salveze persoanele dragi din ghearele acestei mari greseli care este drogul.
Daca simti dispretul asta este si pentru faptul ca pentru cineva care nu-ti este apropiat esti catalogat drept un pericol pentru copilul, prietenul, fratele acelei persoane. Prin propaganda ta pro droguri ai putea atrage si alte persoane ceea ce nu face pe noi restul sa te privim ca pe un pericol.
Esuarea proiectului n-ar trebui sa fie problema ta mai ales ca esti de cealalta parte a baricadei , problema ta ar trebui sa fie propriul esec pentru ca acolo vei ajunge implicit. E doar o chestiune de timp si tu stii foarte bine lucrul asta. Ca tine au fost si altii care au spus ca stiu cand sa se opreasca numai ca multi dintre ei au facut exact invers, de la iarba s-au luat de pastile si de acolo pana la injectabile n-a mai fost decat un pas. Mai trist decat felul in care sunteti judecati voi consumatorii de droguri este sa vezi cum vine salvarea la scara blocului si sa auzi ca a venit degeaba pentru un amic pe care il stiai de-o viata .
Sfarsitul tau nu implica numic draga mea , nimic altceva decat sfarsitul tau. Asta nu intelegi tu. Probabil ca parintii si prietenii tai vor plange o luna, doua , un an dupa care usor usor vei fi data uitarii. Nu va ramane nimic in urma ta decat amintirea unui copil care a murit drogat. Acesta este felul in care oamenii isi vor aminti de tine cand vor incerca sa lunge aceasta amintire ca pe un vis urat. Asta vrei? Atata respect ai pentru viata ta? Nu intelegi ca nu ai decat aceasta viata , una singura ! A doua sansa doar in filme o ai. Trezeste-te! Tu esti singura care poate face ceva in priviinta asta, nimeni nu te poate ajuta din afara. trebuie sa te ajuti singura.
Lupta antidrog va continua atata vreme cat va ezista pericolul drogului si tensiunea pe care acesta o exercita in randurile adolescentilor mai ales. Odata cu "sfarsitul" ala al tau noi nu pierdem nimic, tu esti singura care pierde totul.
Motivele care i-au facut pe consumatori sa aleaga drogul (daca sunt altele decat inconstienta si teribilismul adolescentin), sunt aceleasi cu cele pentru care unii isi taie venele sau isi pun streangul de gat. Drogul draga mea nu este decat un alt fel de sinucidere, mai lunga si mai dureroasa pentru cei care te iubesc si sunt fortati sa te priveasca cum iti faci singura rau. Fapta ta e chiar mai grava fiindca tu nu iti faci rau doar tie ci si tuturor celor care tin la tine.
Nici un motiv nu este suficient de intemeiat pentru a te droga. Oricat de teribila ar fi viata ta drogul nu ofera nici macar o solutie de moment. Drogul te face sa percepi altfel realitatea dar perceptia ta diferita nu va reusi sa o schimbe. E un fel de a te minti pe tine insati ca esti fericita cand de fapt nu faci decat sa te afunzi in niste nisipuri miscatoare cu zambetul pe buze sub ochii ingroziti ai parintilor, fratilor, prietenilor, colegilor care vor privi neputinciosi.


]...sa incercati sa i intelegeti....chiar daca vi se pare imposibil.....si sa le aratati ca inca exista alte modalitati de distractie....ce nu implica consecinte distrugatoare......poate numai atunci numarul consumatorilor de droguri va scadea.

Modalitati de distractie!?! Asta faci tu , pentru DISTRACTIE te droghezi?Asta este mai important decat viitorul tau? Distractia momentului prezent este mai importanta decat viitorul? Gandeste-te. Inca poti sa te mai intorci. Inca poti alege viata , iti vei termina studiile , vei avea un serviciu (probabil prost platit ca in Romania dar va fi al tau), te vei casatori , vei face un copil, doi care vor creste sub ochii tai, le vei pune cadouri in ghetute de Craciun si-i vei zambi cu subanteles sotului tau cand ei vor alerga sa le deschida. Vei spera ca vor ramane cat mai mult timp mici pentru ca tu stii ca din momentul in care vor creste si vor iesi p usa afara tu nu-i vei mai putea supraveghea. Iti vei frange mainile de ingrijorare cand vor intarzia sa vina acasa si ti se va strange inima cand vei vedea la televizor o stire care spune ca un adolescent a murit de o supradoza. Nu vei intelege de ce in loc sa-ti fie mila de sarmanul nenorocit simti revolta si dispret decat cand usa se va deschide si copiii tai vor intra pe furis sperand ca tu dormi dusa ...
Viata nu e roza copila , cu totii ne traim grijile,tristetile si supararile, plictiseala sau apatia in asteptarile momentelor de fericire care nu sunt multe dar pe care tocmai de aceea le pretuim. Cu totii avem probleme mai mari sau mai mici dar viata este un dar pe care trebuie sa-l apucam cu amandoua mainile si sa ne bucuram de el pentru ca nu e vesnic.
O viata in micnciuna...nu e o alegere. Distractia nu e totul si poate fi atinsa in alte feluri.
Fireste...primul lucru pe care va trebui sa-l faci este sa scapi de anturajul tau. Nu vei putea sa te lasi de droguri daca vai fi tot timpul in contact cu ele. Problema e ca tu nu vrei sa te opresti iar cand vei vrea va fi prea tarziu probabil. Imi pare rau pentru tine dar numai pana in momentul in care voi avea copii, atunci voi spera ca tu si cei ca tine sa stea cat mai departe de ei. Atunci intre mine si cei ca tine se va declansa un razboi tacit...pana atunci iti urez cat mai multa MINTE LIMPEDE si INTELEPCIUNE!
Aneisse
(candyland)
[:cry: :cry: :cry: :cry: .......pfff.....m ati dezamagit din nou.....voi oameni maturi..... :cry:


Da? Atunci inchipuie-ti cat de dezamagiti suntem noi daca tu reprezinti viitorul!
maybe
nimeni nu te poate ajuta din afara. trebuie sa te ajuti singura.!


so, un prim pas ar fi sa recunosti ca ai o problema
Airman04061969
Woo-hoo, ce s-a aprins Monica ! laugh.gif
Candyland, daca tu reprezinti viitorul, mai bine mor de tanar, sa n-apuc sa-l vad ! Deja am o opinie de la foarte proasta in jos despre Generatia Pro (aka, sub 20 de ani), iti dai seama cam ce impresie am despre cei care nu au curajul sa infrunte viata si se drogheaza, ete asa, d-ai draq-ului, ca sa traiasca "momentool".
Drogatii (ca si homosexualii, de altfel, dar nu mai deschid discutia asta !) sunt niste fiinte slabe, aberatii ale naturii, care au nevoie de stimulente ca sa-si traiasca viata scurta si jalnica ("pathetic", in original laugh.gif ).
Daca ai un strop de vointa (era sa scriu demnitate, dar era prea dur), atunci recunoaste ca ai o problema si cauta ajutor ! Daca nu vrei, sa-ti fie tarana "high" (ca usoara n-are cum sa-ti fie). A propos, cum preferi tarana: injectabila sau prizabila ?
Le cer scuze celor care ma vor acuza (pe buna dreptate) de cinism dar nu suport nici atitudinea hipiota in priviinta drogurilor si nici n-am timp sa le plang de mila celor care vor sa se drogheze !
candyland
Am preferat sa nu spun nimic pana acum fiindca stiu ca orice ti-ar spune oricine tu tot pe-a ta ai s-o tii.


probabil din tot ce ai scris doar aici te ai inselat. :cry: .........

..nici nu stiu ce sa spun.... :cry: ....cred ca imi mai ramane decat sa recunosc ca ai dreptate.....asta asteptam... niste argumente...cineva care sa mi arate dc viitorul e mai important ca momentul prezent.niciodata nu privisem lucrurile din prisma unei mame..... :cry: ...abea acum am inteles.

sper sa ......imi dea Dumnezeu minte de acum sa fac alegerile potrivite. :cry: ....multumesc...
maybe
smile.gif chiar ea smile.gif

pana la coada asta era ideea, sa vorbesti cu noi (ma rog, prin extensie, sa comunici)
candyland
[quote]Le cer scuze celor care ma vor acuza (pe buna dreptate) de cinism dar nu suport nici atitudinea hipiota in priviinta drogurilor si nici n-am timp sa le plang de mila celor care vor sa se drogheze !
[/quote


:cry: ..........daca cineva apropiat tie va devenii consumator iti vei pastra cinismul...??..
Airman04061969
Daca mi-e apropiat, o sa am mila de el si nu-l las sa se chinuie sa se sinucida, luand droguri. Il impusc eu inainte ! laugh.gif
maybe
buey... o sa "ucidem incet" copilu' :roll:
Airman04061969
Err .... cine-i cinic (de fapt, de-a dreptul sadic), acum ? laugh.gif
maybe
grrrrr....iaca plec :twisted:

altfel stam acolo jos, amandoi...."Asteptandu-l pe Godot" tongue.gif
Aneisse
(candyland)
Am preferat sa nu spun nimic pana acum fiindca stiu ca orice ti-ar spune oricine tu tot pe-a ta ai s-o tii.


probabil din tot ce ai scris doar aici te ai inselat. :cry: .........

..nici nu stiu ce sa spun.... :cry: ....cred ca imi mai ramane decat sa recunosc ca ai dreptate.....asta asteptam... niste argumente...cineva care sa mi arate dc viitorul e mai important ca momentul prezent.niciodata nu privisem lucrurile din prisma unei mame..... :cry: ...abea acum am inteles.

sper sa ......imi dea Dumnezeu minte de acum sa fac alegerile potrivite. :cry: ....multumesc...


Ma bucur ca am ajuns pana la tine si sper sa gasesti vointa si puterea sa faci alegerea buna pentru viata ta.
tuffgirl
Daca esti in cautare de prieteni noi, usha noastra e deschisa...ata timp cat tu ai nevoie de noi :okay:
Airman04061969
Cam tarziu, cam tarziu ! E deja ora 16:00 aici ! tongue.gif
selen
nu am incercat niciodata si nici nu vreau
adymacsut
(selen)
nu am incercat niciodata si nici nu vreau

:roll: Subscriu!
Ana_cr
Cred ca sora mea se drogheaza dar nu stiu cum sa o fac sa-mi spuna adevarul. Are un comportament ciudat, e foarte irascibila si cateodata pare pe alta lume. Ma poate ajuta cineva? Vreau sa o fac sa aiba incredere in mine si apoi sa o duc la dezintoxicare (daca e cazul).
tuffgirl
Incerca sa petreci mai mult timp cu ea... nu stiu cum va intelegeti voi, dar incearca sa o incluzi in activitatile tale pentru un timp sa vezi daca inca mai reactioneaza asha.
Tu ii cunosti pe prieteni ei? Incerca sa afli in anturajul cui se afla... nu sari la concluzii pripite shi nu acuza, afla tot ce poti despre ea inainte sa o confruntezi cu drogurile...cati ani are? Poate trece doar printr-o faza adolescenta... poate s-a intamplat ceva emational cu ea.... Nu o cunoastem sa putem avea o opinie despre ceea ce face sau comportamentul ei.

Singurul sfat pe care ti-l pot da e sa o observi pentru un timp, petrece mai mult timp cu ea, incerca sa vorbesti cu ea sa vezi daca are vreo problema shi are nevoie de ajutor, incerca sa ii castigi increderea daca nu o ai deja shi o sa afli tot ce e nevoie sa stii ca sa poti sa faci o decizie corecta care nu numai o va ajuta pe ea dar va crea o legatura mai apropiata intre voi. Foarte important:NU SARII LA CONCLUZII SHI NU O ACUZA. Daca e cazul ca ea face droguri nu o sa admita shi o sa pierzi orice shansa ai, de a o ajuta.

Iti doresc succes, sper sa nu fie cazul ca sora ta sa faca droguri shi tine legatura cu noi, o sa te sprijinim cu ce putem, chiar daca, iti oferim o "ureche" anonima unde sa te plangi. :hug:
Ana_cr
Iti multumesc, tuffgirl, pentru sprijin. Eu si sora mea nu suntem apropiate, eu locuiesc separat si ar fi ciudat sa petrec timpul cu ea mai ales ca sunt 10 ani intre noi. Imi voi lua inima in dinti si voi merge personal la o unitate de ajutor pentru toxicomani ca sa incerc sa aflu mai multe. Nu vreau sa insist sau si mai rau, sa o acuz fara nicio baza, cred ca nu ar mai vorbi niciodata cu mine. Mi se rupe sufletul cand vad ca e atat de slaba...
jolie_jojo
Sper sa iti fie cumva de ajutor linkul asta ca prima faza de informare

http://www.dependenta.ro/primajutor.htm

Si mai sper sa te inseli si sa nu fie problema!!!Iti doresc rabdare, putere si chibzuinta. Sper ca totul sa se rezolve si sora ta sa fie cea pe care o cunosteai tu!
Noi suntem aici!
Ana_cr
multumesc foarte mult
floare_albastra
Nu,ca nu-s cazuta-n cap
Andreix
Deci n-am avut rabdare sa citesc toate paginile am citit doar primele doua si ultima pagina, observ ca nu a mai postat cineva de o buna vreme de timp, din cate am inteles eu din primele 2 pagini, nu stiu ce s-a mai vorbit, dar nu cred ca cunoasteti foarte bine cuvantul drog, sunt de acord cu cineva care a spus la inceput este vorba de masura si desigur si mai mult conteaza ce iei.. daca iei heroina nu te astepta sa zici ca ai luat cu masura... este un drog f. periculos si creeaza dependentza fizica si psihica, unii zic dupa primele 5 incercari devi dependent.. dar nu am stat sa incerc din moment ce am prieteni care au murit de asa ceva.

Nu stiu cum vedeti voi drogul Alcool-ul sa stiti ca este catalogat drept un "Hard Drug" adica printre cele mai periculoase.
Nu stiu cat de multi dintre voi au prieteni, parinti.. care nu pot sa stea fara o tzigare sau fara cafeaua lor de dimineatza, dependentzi de nicotina si cafeina big time. Daca stati sa va ganditi, in mare, sunt f. multi dependentzi, cofeina in exces creeaza paranoia, de tzigari banuiesc ca stiti cancer si multe alte prostii oricum mi se pare o otrava orice gen de tzigari, acestea din urma nu sunt interzise de lege, nu pt. ca nu dauneaza dar pt. ca dauneaza mai putin decat celelalte droguri.

Cine spune ca este dependent de verde sau hash mi se pare sincer un ratat, nu ai cum sa fi dependent de asa ceva si lumea care zice ca radea.. cand se uita la televizor dupa ce a fumat.. sunteti dupa parerea mea niste mari ratati, nu simti nimic cu verde, te simti doar relaxat si dupa ce dispare efectu simti o mare durere de cap.. depinde daca esti fumator.. eu nu sunt, si nu imi spuneti mie de droguri am incercat si verdele pur si recomand asta ca nu va mai doare gatul si te simti si mai bine.

Acum daca vreti sa va datzi mari dar fara sa fitzi dependentzi, puteti sa luatzi alte lucruri gen Ketamina care nu provoaca dependentza, o sa ai halucinatii o sa te simti super super bine, dar nu o sa mai simti nevoia de asa ceva, o recomandare nu va injectati : ) ca la injectat am inteles ca te simti de cateva ori mai bine decat la prizat si s-ar putea sa devi dependent.

Alte droguri care puteti sa le incercatzi fara sa fitzi dependentzi Tussin Forte + Vodka (Farmacie fara retzeta tre sa sti cum sa ceri : ), sau Regenoane + Bere (Retzeta.. dar daca cunoasteti vreo persoana supraponderala poate sa se duca la medicul de familie sa ia o retzeta), Tussin avetzi grija ca daca avetzi halucinatii inseamna ca sunteti aproape de overdose : ) pe Tussin ar trebui sa te simti doar bine, la Regenoane daca iei 10 esti impachetat timp de 12 ore, depinde de persoane sa zicem intre 7 si 12 ore.

Si in mintea celor care habar n-au despre asa ceva ar zice ca sunt deja dependent dupa cate am luat : )))) dar e un exces pe care mi-l permit maxim odata sau de 2 ori pe an, nu pt. ca nu am bani dar pt. ca nu simt nevoia.

Am citit pe a doua pagina parca.. ca depinde f. mult de starea de spirit.. da.. adica daca vrei sa te simti bine si sa iei ceva asigurate ca ai pe cineva alaturi de tine.. prietena/prieten.. daca esti singur/a.. pt. tine singurul moment in care sa te simti bine o sa fie sa bagi prostii in tine si devi un mic mare ratatzel : )

Oricum cel mai bun drog care creeaza dependentza foarte mare este desigur Sexul care iti stimuleaza creierashu mai bine decat o parte din drogurile care le-am enumerat eu so.. profitati de drogu asta smile.gif gratis .. pt. uni : )))))))))

so.. wow cat am scris lol.. plictisit sad.gif pffffff pana vine prietena de la servici sad.gif as baga si eu niste regenoane... : )))))))))) lol tongue.gif glumesc desigur tongue.gif

Aveti grija de voi si vedetzi ce prostii bagatzi : angry.gif

Salz tongue.gif tongue.gif
Sry ca v-am plictisit :*
jolie_jojo
De plictisit nu m-ai plictisit (acum vb in numele meu desigur tongue.gif ) iote asa mai afla si omul lucruri noi.
Spui tuh ca
CITAT(Andreix @ Apr 23 2008, 04:37 PM) *
Alte droguri care puteti sa le incercatzi fara sa fitzi dependentzi Tussin Forte + Vodka (Farmacie fara retzeta tre sa sti cum sa ceri : ), sau Regenoane + Bere (Retzeta.. dar daca cunoasteti vreo persoana supraponderala poate sa se duca la medicul de familie sa ia o retzeta), Tussin avetzi grija ca daca avetzi halucinatii inseamna ca sunteti aproape de overdose : ) pe Tussin ar trebui sa te simti doar bine, la Regenoane daca iei 10 esti impachetat timp de 12 ore, depinde de persoane sa zicem intre 7 si 12 ore.


Dar ce te faci daca se apuca tufa sa traga cu d-astea si ii place si a doua zi o ia de la capat si tot asa?
Mey sa nu dai cu parul....intreb si eu nah cool.gif
Si ar mai fi o chestie (sper sa nu ma insel) din categoria ASHA NU!!! Diazepamul + Vodka ...nerecomandat tongue.gif

maybe
Deci, andrei -x, promit ca o sa am rabdare sa parcurg cap/coada o noua disertatie a ta, concentrata pe intelesul unui singur cuvant (care doare, in contextul topicului -ca sa nu zic doar al recomandarilor tale): ORICE

ia sa te vad!
Arianna_
Se scriu si se spun multe lucruri dar totusi prea putine despre acest drog care te distruge, heroina, iti omoara mai intai telurile, modul de viata, conceptiile, lucrurile in care crezi, apoi sufletul, si in cele din urma corpul chiar daca ajungand aici nu mai conteaza ce pierzi, esti constient ca ai pierdut tot inca de cand ai inceput acest dans cu moartea...
Daca ai ales sa mergi pe acest drum, realizezi ca e un drum cu sens unic, nu ai cum sa te mai intorci, e un joc din care nu ai cum sa iesi invingator, daca ai facut cunostinta cu ea, cu heroina, ti-ai semnat condamnarea la moarte, o moarte pe care ti-o doresti din ce in ce mai des pentru ca moartea inseamna de fapt libertate...
M-am indragostit de ea, in inconstienta mea as fi facut orice pentru ea, traiam doar pentru ea, uneori o uram, cand de fapt ma facea sa o iubesc si mai mult, o iubire bolnava, a devenit totul pentru mine, iubit, prieten, confidenta, traiam doar prin ea, doar cu ea, doar pentru ea. A pus stapanire pe mine, pe sufletul si corpul meu inca de la primul contact, chiar daca in parsivitatea ei m-a facut sa cred ca e doar un mod de a ma face sa ma simt bine neconditionat. Ca eu nu o sa devin unul din cei 40.000 de dependenti care nu pot sa traiasca fara ea. Dar toti au gandit la fel pana cand au simtit pentru prima data ca sunt sclavii propriului corp, propriei slabiciuni, sclavul ei, al heroinei.
Imi amintesc de prima senzatie pe care am simtit-o. Un amestec de frica, incantare, detasare, ca si cum altcineva ar fi luat controlul asupra propriului meu corp. Eram exact asa cum mi-am dorit de multe ori sa fiu, mi-a oferit acea senzatie pe care de multe ori o cautam fara sa stiu ce caut de fapt. Era acel ceva care de multe ori imi lipsea si nu stiam ce e. Mi-a oferit exact ceea ce imi lipsea. A umplut acel gol din viata mea. Cel putin asta m-a facut pe mine sa cred atunci. Era rezolvarea cea mai usoara, rapida si la indemana pentru absolut orice. Dar pentru absolut orice. Ma durea capul? Eram intr-o stare proasta? Eram deprimata? Ma certam cu cineva? Eram plictisita? Se intampla ceva urat in viata mea? Solutia era una pentru toate, imi lua durerea cu mana, ma facea sa ma simt bine imediat, ma facea sa uit de toate, sa vad viata in roz, sa fiu indiferenta in fata oricarei intamplari. M-a facut sa mint pe toata lumea cu atata nerusinare, privindu-i in ochi fara sa clipesc, m-a facut sa ii evit pe cei care nu faceau parte din lumea mea, sa nu ii inteleg pe cei care nu vedeau lucrurile ca mine, sa ii urasc pe cei care incercau sa imi deschida ochii... nu vedeam decat acel praf blestemat. Persoana pe care o iubeam cel mai mult, iubitul meu, nu a mai rezistat si m-a pus sa aleg intre el si noua mea dragoste, heroina. Mare greseala. Am ales fara sa ma gandesc de 2 ori. Am ales heroina, ea nu ma punea sa aleg, avea control absolut asupra mea. Dar inca nu imi dadeam seama, in prostia mea credeam ca stiu ce fac, credeam cu toata fiinta mea ca mie nu are cum sa mi se intample ceva rau. Era atat de bine. Ma simteam libera si stapana pe mine, faceam ce vroiam sa fac, dar de fapt eram sclava si prizoniera ei, ma facea sa o vreau doar pe ea si doar asta faceam, era cu mine zilnic, ora de ora, secunda de secunda, in mintea mea, in corpul meu, in viata mea. Nu imi programam sa fac nimic pentru ca trebuia sa fiu langa ea, nu plecam niciodata de acasa mai mult de 4 ore pentru ca nu puteam sa stau fara ea. Devenise eu.
Intr-o dimineata am facut cunostinta si cu partea ei urata... nu reuseam sa ma ridic din pat. Simteam cum arde corpul meu din interior spre exterior. O senzatie de care nu mai auzisem si sincer nu mi-as fi imaginat vreodata ca ar putea exista. Ma durea fiecare milimetru din corpul meu, nu puteam sa imi stapanesc tremurul, nu reuseam sa stau in picioare, nu reuseam sa gandesc sa imi dau seama ce trebuie sa fac. Ma panicasem nu reuseam sa gandesc si asta ma speria cel mai rau. Si atunci ce am facut? Am cautat-o iar pe ea. Am dat un singur telefon, nu era departe. A mai durat putin si in clipa in care ne-am intalnit m-a facut bine in mai putin de o secunda. Incredibil. Cel putin asa mi se parea mie. Din clipa aceea s-a schimbat ceva am realizat ca nu puteam sa mai traiesc fara heroina. Tragic. Trist. Dar adevarat. Se instalase atat de bine in viata mea, in corpul meu incat nu mai vedeam nici o scapare. Nu ma gandisem niciodata la asta, m-a socat, surprins si panicat sa constientizez starea in care eram. A urmat o perioada in care ma foloseam de ea, nu vroiam sub nici o forma sa ma "trezesc" sa vad ce ajunsesem, nu vroiam sa cred ca acea stare de bine era doar o iluzie, nu vroiam sa privesc adevarul in fata si fugeam de el, ma ascundeam tot in heroina, nu vroiam sub nici o forma sa ma trezesc din acea stare falsa de calm si imi convenea sa dorm in continuare, nu ma atingea nimic atat timp cat eram in bratele ei, putea sa se intample orice, ea ma proteja nu ma lasa sa imi dau seama de nimic. Dar nu orice dureaza o vesnicie nu? Nu. M-am trezit intr-o zi, ma parasise pana si ea, marea mea dragoste, scutul meu in fata realitatii, heroina. Devenise din ce in ce mai greu sa o am. Fondurile mele erau 0. Am inceput sa apelez la parinti, la cunostinte, la toata lumea pe care o cunosteam. Incepusera sa puna intrebari, sa isi dea mai mult sau mai putin seama de ceea ce se intampla cu mine. Si atunci fugeam. De ei, de mine, de tot. Imi cautam si culmea, chiar gaseam linistea tot in heroina, ma facea sa disper dar cand in sfarsit o aveam imi dadea acea stare de liniste, de calm, de relaxare totala. Partea proasta era ca nu dura mai mult de cateva ore. Incepusem sa ma gandesc ca singura scapare pe care o mai aveam era sa mor. Si imi facusem planuri in sensul asta. Nu mai suportam. Nu mai vroiam. Mi se parea ca viata mea era un calvar si nu mai merita traita. Priveam lumea pe strada si ma intrebam cum pot sa traiasca atat de linistiti? Nu mai stiam cum e sa mergi linistit pe strada, sa iesi in oras, sa zambesti... Era atat de ciudat pentru mine sa ii vad in banalitatea si normalitatea lor... Ii uram! Ii uram si ii invidiam, ei nu stiau cum e sa nu poti sa dormi, sa nu poti sa mergi, sa nu poti sa faci nimic daca nu iti iei portia de dava. Le urmaream miscarile, gesturile, erau atat de...normali. Si pentru mine era atat de ciudata senzatia, atat de straina, nu imi mai aminteam cum e sa fi normal. Nu suportam sa ma priveasca cineva, aveam impresia ca vad doar mila in ochii lor. Ar fi avut dreptate daca asta simteau. Totul pana intr-o zi. M-am dus la un centru de asistenta a adictiilor. Am stat de vorba cu cineva care spre surprinderea mea stia despre ce vorbeam. Si pentru prima data dupa mult timp am fost sincera cu mine. I-am explicat tot si chiar daca am ajuns acolo convinsa doar 5% ca o sa faca cineva ceva pentru mine sau ca as putea eu sa fac ceva pentru mine, cand am plecat de acolo convingerea mea crescuse la 80%... Inca nu era 100%, nu prea mai aveam incredere in nimeni si mai ales in mine, nu credeam ca o sa reusesc, aveam doar o reteta pentru somnifere si calmante in mana si vorbele acelei persoane in cap. Si inca ceva care cred ca a contat mai mult decat orice... o persoana care m-a inteles si care a stat langa mine mult timp pentru a fi sigura ca o sa reusesc. Am stat 3 zile dupa aceea adormita, nu imi mai aduc aminte mare lucru, cred ca mi-a fost rau dar nu mai tin minte, dupa 3 zile m-am intors la centru...eram atat de fericita! Simteam ca eram libera! Si atunci convingerea mea a crescut la 100% atunci m-am hotarat si am vrut sa renunt de tot. Senzatia aceea de libertate pe care am simtit-o nu se compara cu nimic. De abia atunci mi-am dat seama cat de mult imi doream de fapt sa scap. Si de atunci pana in clipa de fata traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, e atat de minunata senzatia de libertate, traiesc si sunt fericita cand ma trezesc dimineata si ma gandesc sa imi fac cafea spre deosebire de alte dimineti cand singurul lucru pe care il cautam era o seringa. Nu am fost nevoita sa intru pe tratament cu metadona, sau suboxone, nici macar naltrexona, am reusit fara si sunt mandra de asta.
Nu stiu daca pot sa spun ca sunt un caz fericit. Nu m-a obligat nimeni sa ma bag in asta, nu am avut probleme de care sa scap, nu e nimeni vinovat pentru ce am trait, nimeni in afara de mine. Am vazut atatea cazuri, persoane care au murit, persoane care au ramas in inchisoare pentru mult timp, persoane cu fel de fel de boli, fete care au ajuns prostituate de 2 lei, toate din cauza heroinei si cu toate astea continuam sa iau. Nu e nimic pe lumea asta care poate sa te opreasca din momentul in care intri pe acest drum. Spun asta pentru ca am fost acolo si stiu. Singurul lucru care poate sa te opreasca esti chiar tu. Daca tu vrei cu adevarat sa te opresti atunci chiar se poate nu sunt doar cuvinte goale. Dar heroina este atat de puternica, parsiva, perversa, incat te face sa vezi lucrurile altfel, altfel decat restul. Cu siguranta senzatia e frumoasa altfel nu s-ar fi apucat atat de multa lume de ea, dar lumea trebuie sa fie constienta, trebuie sa stie ca heroina are o singura regula - e de ajuns o data. E de ajuns o singura data, dupa care in toate cazurile sfarsitul e acelasi. Esti prizonierul ei pentru totdeauna.
Eu sunt constienta ca nu o sa scap niciodata cu adevarat de asta. O sa imi ramana toata viata o pata pe creier. Sa nu credeti ca daca am trecut prin tot ce am trecut (si credeti-ma au fost clipe groaznice, clipe pe care nici macar nu si le poate imagina cineva) nu am momente in care as face orice sa mai simt o data acea senzatie... E atat de periculos acest drog incat si peste 30 de ani o sa am aceeasi dorinta de a mai vrea o data... Dar stiu, sunt constienta ca daca o sa cad prada tentatiei si o sa mai incerc o data, o sa imi programez singura moartea.
Asta este doar povestea vietii mele, una din zecile de mii de cazuri in care heroina si-a aratat puterea. Am scris-o aici pentru ca vreau sa va fac sa intelegeti intr-un fel sau altul ca nu e bine sa judecati si sa condamnati persoanele care au cazut in patima heroinei, nu condamnati drogatii, condamnati drogul! Ma intreb de ce nu face nimeni cu adevarat nimic in combaterea traficului cu heroina? De ce pana si un pusti de 16 ani isi gaseste foarte usor dava? De ce nu se implica autoritatile mai mult? Degeaba aratati cu degetul drogatii, ei sunt ultima veriga a acestui lant, ei sunt victimele acestui fenomen, cei care fac bani de pe urma lor ar trebui condamnati. Stiu cat de greu este sa fi dependent si sa fi nevoit sa faci orice sa faci rost de bani pentru doza zilnica, stiu cat de usor este sa aluneci pe aceasta panta, stiu ca este aproape imposibil sa te lasi, stiu ca la noi daca te duci la un centru de dezintoxicare te baga pe tratament cu metadona, adica dai din una in alta nu rezolvi nimic, iti prelungesti perioada de suferinta... Nu spun ca nu e buna metadona, dar cunosc deja prea multe cazuri care iau meta de peste 5 ani si nu au rezolvat nimic ba mai mult, sunt terminati din pdv psihic.
Astept comentarii, astept sa imi spuneti povestea voastra stiu ca sunt multi ca mine, astept sa imi spuna cineva ca am gresit cu ceva in ce am relatat mai sus. Stiu ca e nevoie de mult curaj pentru a vorbi deschis despre acest subiect. E viata mea chiar daca nu sunt foarte mandra de asta, si stiu ca nimeni nu are cum sa inteleaga ce am scris poate doar daca a trecut prin asta.
Si inca ceva... daca are cineva vreo curiozitate vis a vis de droguri, evitati cu orice pret heroina, fugiti de ea ca de dracu, altfel, in cel mai bun caz, o sa ramaneti toata viata marcati de asta in cel mai urat mod, dar de cele mai multe ori exista o singura iesire - moartea. Nu va bateti joc singuri de voi. Orice, numai heroina nu!
Cu speranta ca poate intr-un final lumea o sa inceapa sa inteleaga acest fenomen, astept relatarile voastre. good.gif
Ariana.
Arwen.Evenstar
Sunt cutremurata de acest post.
Arianna, cat timp ai fost dependenta si cat timp a trecut de cand ai luat ultima oara heroina?
maybe
QUOTE (Arianna_ @ Dec 12 2008, 06:43 PM) *
Daca ai ales sa mergi pe acest drum
ok, inseamna ca ai avut alternativa

ce anume te-a facut sa alegi acest drum?

intre a "proba" din curiozitate /conjunctura etc etc si a ramane, este loc pentru alegere, dependenta nu e imediata
licurici
de noi depinde daca vrem sau nu sa fim dependenti ... parerea mea
maybe
acolo era ideea

dar uneori e complicat, nu ai alternative si te asezi acolo unde se aseaza macar o parere de bine

nu judec pe nimeni

dar as vrea sa stiu motivele
Arwen.Evenstar
Eu cred ca singurul motiv pentru care cineva alege sa incerce drogurile este curiozitatea! Imi inchipui ca inainte de prima doza, indiferent de problemele pe care le ai, nu poti gandi ca salvarea se afla in droguri, ptr ca tu nici macar nu stii ce senzatii iti produc ele.
Mai departe, dupa ce primul pas a fost facut, cred ca hedonismul e cel care te tine, pentru o perioada, in lumea drogurilor. Iar dupa asta, se pare ca pierzi controlul si intervine dependenta fizica.
Toate astea ating proportii colosale si se muleaza perfect pe lipsa unui scop bine definit in viata. Explicatia mi se pare simpla si tind sa cred ca firile boeme sunt primele care cad si nu mai ies din acest cerc vicios. Sau ies foarte greu.
Dar boem te nasti, din pacate..
licurici
te nasti boem dar...omul de-a lungul timpului se mai si schimba...daca vrea...
iar drogurile...curiozitatea ii impinge pe majoritatea sa le incerce...si dependenta ...vine...dar asa cum ea vine, asa putem si noi, daca vrem cu adevarat, sa o stapanim
si la fel e si cu alcoolul si toate dependentele
daca vrei sa csapi de el, se poate...e drept, trebuie vointa de fier dar se poate
nimic nu e de nefacut...trebuie curaj, vointa si hotarare si detrminare!!!
e o parere!!
Arwen.Evenstar
Bineinteles. De acord cu tine. Totusi, nu cred ca e nevoie de curaj pentru a renunta la droguri, ci de vointa si motivatie. Curaj iti trebuie cand dai nas in nas cu ursul, in padure. laugh.gif

Am vazut intrebarile lui maybe si m-am gandit ca as putea raspunde eu, pana vine Arianna_, atat cat ma duce mintea. Si raspunsul meu catre ea este tot o parere.
Ca e una valida sau nu, asta doar un psiholog ne poate spune. smile.gif
jolie_jojo
QUOTE (maybe @ Dec 14 2008, 12:22 PM) *
intre a "proba" din curiozitate /conjunctura etc etc si a ramane, este loc pentru alegere, dependenta nu e imediata


Intr-adevar, dependenta nu vine imediat dupa prima doza ca sa spun asa. Nu te doare nimic daca nu o iei si a doua doza. Dar senzatia pe care ti-o da, starea aia de "bine" , uitarea si tot ... ei, cred ca dupa aia tanjesti mai mult. Aceea te determina sa mai incerci o data ... si tot asa. Poate gresesc vorbind in necunostinta de cauza. Nu am luat niciodata heroina dar am fumat si gandind la starea pe care ti-o da "iarba" imi pot imagina de ce simti nevoia de inca o doza de heroina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.
Ziare : Anunturi : Reviste : Jocuri online in tehnologie flash : Radio online din romania si pe genuri muzicale, manele, populara, dance, petrecere, tehno